Aș vrea să fac o listă. O listă care să se refere strict la serviciile de garanție. Nu la calitatea produselor, nu la procesul de cumpărare și nu la rezistența în timp.

Aș vrea să fac asta pentru că e important. Degeaba ai produsul cu cele mai multe feature-uri și cu reputația cea mai bună dacă nu ești în stare să-l repari sau să-l înlocuiești după ce l-ai vândut. Și de stricat se strică într-un procent mai mare sau mai mic…

Povestea a început de la faza de ieri când am constatat că whirlpool nu are piese de schimb în România și durează două săptămâni să aducă ceva care să înlocuiască piesa defectă. Nu e o nenorocire că stau două săptămâni fără mașina de spălat vase. Cred că-mi mai amintesc cu se spală o farfurie. 🙂 Oricum, eu am pus brand-ul pe blacklist.

Am avut și experiențe plăcute cu electrocasnice de la Ariston și Franke când toată reparația a durat o oră cu tot cu adusul piesei.

Voi ce experiențe ați avut în perioada de garanție? Mă interesează și bune și rele. Orice. Electrocasnice, electronice, telefoane și orice altceva care vine cu garanție la pachet.