Am făcut un studiu de caz pe un clip cu un accident live care a avut în câteva zile peste 200.000 de views.

Cele mai multe accesări

le-am avut din Rusia, Polonia, Spania și USA. România este pe locul 9 cu 9705 vizualizări:

Screen Shot 2013 10 21 at 2 33 03 PM

Din punct de vedere câștiguri

SUA este pe primul loc cu aproape 7 dolari și România pe locul cinci cu un dolar juma’ (la 9000 de vizualizări).

Screen Shot 2013 10 21 at 2 36 41 PM

Clipul a fost între timp oprit de la difuzare de către youtube în urma unor raportări de violare a politicii youtube.

TOTAL: 28:44 USD

Screen Shot 2013 10 21 at 2 36 56 PM

Practic am câștigat cam 10 EUR la 100.000 de vizualizări.

De ce am făcut acest studiu de caz?

Pentru cei care cred că poți câștiga enorm din vlogging.

De câștigat se poate câștiga dar ai nevoie de foarte multe view-uri și pentru asta ar trebui să te adresezi publicului internațional.

Sau mai e varianta a doua în care vinzi tu personal publicitate în emisiune după ce ți-ai făcut o bază mare de fani (ca să ai ce vinde companiilor 🙂 ).

În concluzie, dacă vrei să câștigi 1.000 EUR/lună și ai o emisiune săptămânală (adică 250 EUR / emisiune), trebuie să ai în medie 2.500.000 views / emisiune și să te adresezi publicului internațional.

Sunt mici variațiuni pe aceste sume în funcție de țară, tip-uri de ad-uri, sume licitate etc. Dar cam ăsta e nivelul de câștiguri din youtube.

În concluzie, treaba asta cu câștigurile de pe urma AD-urilor din youtube e mai mult un miraj.