Au făcut o pagină de Facebook fake care spunea o poveste. Povestea unui bărbat care voia să dovedească ceva. Să dovedească viitorilor socri că e în stare să facă ceva. Să strângă 100.000 de like-uri și arate lumii că e capabil.

Lumea a înghițit povestea și a dat like. Nimic mai mult. Un like, o mișcare fină cu degetul arător sau o atingere ușoară a unui trackpad. Au strâns like-uri o groază.

S-a dovedit în final că era de fapt o campanie de lansare a unei comedii produsă de ProTV.

Cel mai tare este că știrea cu nenea care vrea 100.000 de like-uri a fost difuzată și de concurență, de Antena 1. Că doar a fost verificată din trei surse: Facebook, Facebook și Facebook. 🙂

Și eu am înghițit gălușca pentru că întâmplător cunosc un Alex Puică care este autor pe trafictube. Chiar mă bucuram pentru el că a ajuns așa celebru printr-o glumiță de acest gen. Îl admiram în secret. Se pare că admiram de fapt o poveste inventată ca mult altele. Așa cum sunt cele din cărțile pe care le citim. Și acolo ne entuziasmăm de o poveste inventată de un om cu multă imaginație.

Și nu înțeleg de ce s-a înfuriat lumea că a fost păcălită. Cu toții am dat doar un like. La câte Like-uri dăm zilnic pe tot felul de tâmpenii, nu cred că un like în plus ne-a epuizat fizic și intelectual. 🙂

Practic a fost o telenovelă pe Facebook pentru că, nu-i așa, viața este uneori o telenovelă sau așa ne imaginăm noi… sau alții.

Așa că… good job ProTV! 🙂

PS Mai nasoală a fost aia cu vânzarea F64 către moș crăciun. Jurnaliștii chiar au investit timp și resurse să participe la conferința de presă fake. Și atunci v-ați bucurat că au fost păcăliți. Acum am fost păcăliți noi public larg și am fost păcăliți cu un click pe un buton albastru cu o mânuță albă… nimic mai mult.

Așa că… relax! 🙂

PPS Văd că pagina a fost închisă. Probabil că primeau prea multe înjurături. Oameni buni, n-ați făcut decât să dați un click, mă repet.

Alex-Puica-Vreau-sa-ma-insor

Poza e furată fără jenă de la Cabral.