• Mail: contact@razvanbb.ro
  • Facebook
  • Twitter
  • comunicate@companiadeonline.ro . Am să rog agențiile și companiile să mă spameze cu comunicate de presă pe această adresă. Aveți acordul meu. Nu intră la date cu caracter personal. Este o adresă de mail generică pe care vreau să primesc omunicate. Marea rugăminte este să-mi dați și posibilitatea să mă dezabonez. Există pe lumea asta anumite subiecte care chiar nu mă interesează și aș vrea să evit munca în zadar și din partea mea și din partea celor care trimit aceste materiale.Aș prefera, pe cât posibil, să fiu introdus în baza de date cu acestă adresă de mail (comunicate@companiadeonline.ro)  fără a mai fi nevoit să vă dau încă o dată acordul prin cine știe ce formular online sau prin document semnat și scanat (nu râdeți, am primit și așa ceva).

     

Am apărut în online-ul românesc ca omul din spatele trafictube. Am dezvoltat proiectul trafictube.ro reușind să strâng o comunitate de peste 2.000 de oameni care generează conținut video cu imagini din trafic.

Acest lucru mi-a permis să-mi îndrept atenția către o nișă puțin acoperită în România: video pentru online. Aici includem mini-reportaje, slowmotion, filme de prezentare pentru corporații, video-reviews și mai nou filmări de la altitudine.

Blogul personal s-a transformat ușor, ușor dintr-un blog tehnic într-un video blog cu informații și noutăți din diverse domenii. Am avut și câteva apariții TV. 🙂

Compania de online a luat ființă în 2010 având activitate principală dezvoltarea de proiecte și soluții online. Ulterior portofoliul de servicii s-a extins cu producție video pentru evenimente și campanii speciale.

În 2013 am deschis primul magazin online de camere video auto folosind experiența și feedback-ul comunității de pe trafictube.ro.

În 2014 am deschis al doilea magazin de gadget-uri utile (e-day.ro), gadget-uri pe care eu le folosesc și pe care le aleg cu grijă. Nu vrem să avem un magazin de gadget-uri din seria “ne bucurăm că e amuzant și a doua zi nu-l mai folosim” 🙂 .

Am lucrat aproape 11 ani la Microsoft parcurgând o carieră clasică de consultant tehnic orientată către final spre business.