Și asta chiar la televizor. E o nouă nebunie cu Connect-R și cu o fetiță pe nume Corina și un video clip adaptat într-o reclamă la înghețata Corso. La un moment dat e o secvență de trei secunde cu niște copii care fură înghețată dintr-o ladă frigorifică. Schema este una clasică. Un copil îl ține de vorbă pe vânzător și alți doi fură două cornete și fug.

Am extras secvențele din clipul original:

Corso

Pe lângă faptul că e puțin ilegal, copilul meu m-a întrebat ușor nedumerit despre “ce fac copiii ăia acolo”.

Ca să le fie mai ușor celor de la CNA, m-am interesat în avans pentru ei:

LEGE nr. 148 din 26 iulie 2000 privind publicitatea

Art. 5
Publicitatea trebuie să fie decentă, corectă şi să fie elaborată în spiritul responsabilităţii sociale.

http://rac.ro/cod

6.5. – Comunicarea trebuie sa nu incite si nici nu trebuie sa para a sustine si a incuraja la nerespectarea legii sau a bunelor moravuri.

Art.7 – Comunicarea destinata copiilor

7.1 – Comunicarea destinata copiilor trebuie sa nu exploateze credulitatea si lipsa de experienta a acestora.

[…]

7.8 – Comunicarea destinata copiilor trebuie sa nu ii incurajeze sa desfasoare activitati periculoase, riscante sau sa le induca un comportament antisocial.

Clipul original îl găsiți aici pe canalul oficial înghețata Corso.