Și asta chiar la televizor. E o nouă nebunie cu Connect-R și cu o fetiță pe nume Corina și un video clip adaptat într-o reclamă la înghețata Corso. La un moment dat e o secvență de trei secunde cu niște copii care fură înghețată dintr-o ladă frigorifică. Schema este una clasică. Un copil îl ține de vorbă pe vânzător și alți doi fură două cornete și fug.
Am extras secvențele din clipul original:
Pe lângă faptul că e puțin ilegal, copilul meu m-a întrebat ușor nedumerit despre “ce fac copiii ăia acolo”.
Ca să le fie mai ușor celor de la CNA, m-am interesat în avans pentru ei:
LEGE nr. 148 din 26 iulie 2000 privind publicitatea
Art. 5
Publicitatea trebuie să fie decentă, corectă şi să fie elaborată în spiritul responsabilităţii sociale.6.5. – Comunicarea trebuie sa nu incite si nici nu trebuie sa para a sustine si a incuraja la nerespectarea legii sau a bunelor moravuri.
Art.7 – Comunicarea destinata copiilor
7.1 – Comunicarea destinata copiilor trebuie sa nu exploateze credulitatea si lipsa de experienta a acestora.
[…]
7.8 – Comunicarea destinata copiilor trebuie sa nu ii incurajeze sa desfasoare activitati periculoase, riscante sau sa le induca un comportament antisocial.
Clipul original îl găsiți aici pe canalul oficial înghețata Corso.
Reclama Corso este iarasi un exemplu de PRODUS VS PUBLICITATE. Am spus-o si o repet: nu iau produsul in functie de reclama care i se face. Imi place inghetata Corso, o cumpar, chiar daca are reclame proaste (si are).
Cum nu-mi placea campania KFC cu Crispy/Crispyana, insa pentru ca-mi placeau produsele lor, le cumparam. Asta nu m-a impiedicat sa dau report tuturor celor care aveau numele modificat (FOR THE GOOD OF THE GAME).
Sau cum ar fi sa nu mai cumpar produse de la F64 din cauza glumei aleia retardate?
Nu condamn un produs pentru ca au angajat la marketing 1-2 oameni care-si dau importanta. Daca produsul e bun, il cumpar in continuare.
Altfel, si eu sunt de parere ca reclama ar trebui interzisa.
Pot să spun că sunt fan al îngheaței, în special aroma Bubble Gum (are gust de gumă Turbo, aia originală, nu mizeria care a inundat piața acum). Sunt de aceeași părere cu Emil, însă reclama trebuie să dispară!
Rectificare.
Melodia e cântată de corina și o droaie de hipsteri, rpnitre care și Conecte-R ăla.
Că Ștefan Mihalache s-a apucat de cântat înaintea Corinei Bud, e una. Însă, Corina as-a făcut cunoscută din 2004, în timp ce Conecte-R freca manganul, “arzând-o undeground”.
Cât despre melodie, e nasoală. Muzica asta pentru hipsteri n-o suport. Iar în videoclipul oficial nu am gasit secvenâța în care arăta cornetele de înghețată acolo în ladă. Se vede copilul care-l ține pe vânzător de vorbă, în timp ce ceilalți doi șterpelesc doar două cornete. Adică pentru ăla care l-a ținut de vorbă pe vânzător, nimic.
Asta ne învață reclama. să furi doar pentru tine, pentru ăla de te ajută nimic. ba mai mult, să fugi ca un laș, după tine potopul.
ia maneaua, neamule! linge-ne inghetata!!!
mult, si prost, si fara rost.
Să cităm din ferentarez, după cum se vede mai jos.
Eu cred că trebuia raportat și pentru versuri, nu doar pentru partea cu ciordeala. La clip mă refer :))
“Are inima de gheata, ca vanilla
Cand o vad, ma transforma in killah
Ce atitudine si ce mult stila
Cand o vad, subit devin sensibil, ca godzilla
Ce ochi dulci, picioare lungi
Sti tu vorba aia, de parca iti vine s-o mananci
O vad, mi-e greu, tremur, jeleu
Si sunt gelos pe soare, ca o topeste in locul meu
Am incercat de atatea ori
Cu bomboane si cu flori
Cu serenade-n miezul noptii
I-am cantat pana in zori”
Încearcă inghetata cu bubble gum de la Betty Ice, mult mai bună
Ar trebui interzisă și pentru simplul motiv că e extrem de proastă.
nici melodia si nici inghetata nu sunt bune, faza e ca genul asta de clip are priza la copii si nu e deloc fun sa ii “educam” asa cum e la tv