Omul face diferența #2

De data asta pe dos.

Știți ce încântat am fost acum câteva săptămâni de un chelner de la micul dejun?

Ei binee, zilele trecute am vizitat Grand Hotel Italia din Cluj. Foarte mișto, nou și foarte modern. În sensul că mi-a luat 5 minute să înțeleg unde sunt butoanele de la jaluzeaua de la geam. :)

Din păcate, experiența de la micul dejun nu s-a repetat.

-Aveți margarina?
-Da, desigur!

Și mă duce la bolul cu unt.

-Nu, nu unt… margarină.
-Nuuu, nu avem așa ceva.
-Știți, am intoleranță la lactoză, puteți vă rog să întrebați la bucătărie?
-Nu, sigur nu avem.
-Putem face ceva să găsim niște margarină?
-Bine, haideți că întreb totuși la bucătărie.

A plecat la bucătărie și nu s-a mai întors. Era un tânăr cu ochelari cu ramă albă.

Degeaba e un hotel minunat de cinic stele dacă există cel puțin un angajat care-ți strică ziua.

3 Comments

  1. ionut luni, 2 iulie 2012
  2. Mihai.Ctg marți, 3 iulie 2012
  3. Michaela sâmbătă, 7 iulie 2012

Leave a Reply

css.php