5 comentarii

  1. Bună, Răzvan. Înţeleg că nu eşti mulţumit de calitatea pungilor de la raionul legume- fructe din magazinele Kaufland. Dorim să vii cu plăcere la noi la cumpărături, de aceea te încurajez să iei legătura cu Centrul Relaţii Clienţi accesând http://www.kaufland.ro/contact sau la numărul gratuit 0800.080.888 pentru verificări şi luare de măsuri . Colegii noştri îţi stau la dispoziţie cu drag. 🙂 Zi frumoasă. Echipa Kaufland

    • Bună, KauflandRomania

      1. La cate legume si fructe se imprastie pe jos in zona aia, sunt convins ca angajatii stiu ca pungile oferite sunt de o calitate proasta.
      2. Si daca tot vreti sa faceti ceva, ati putea sa verificati si frigiderele de inghetata unde sunt tone de inghetate flescaite si de inghetate care s-au topit si au fost recongelate.

      Un mistery shopper v-ar fi de mare ajutor… sincer.

      Zi frumoasa. Redactia RazvanBB.

  2. Mulţumim pentru răspuns, Răzvan. Pentru a verifica punctual starea frigiderelor, ne-ar fi de folos dacă ne-ai spune în care magazin Kaufland îţi faci cumpărăturile. De asemenea, pentru un răspuns complet, ar fi minunat dacă ai lua legătura cu colegii de la Relaţii Clienţi. Numai bine.

    • Kaufland Bucurestii Noi.

      Nu, nu ma intereseaza sa vorbesc cu un departament de Relatii Clienti. Ar fi simpatic daca angajatii vostri ar sesiza astfel de probleme pentru ca se lovesc direct…

      Si problema cu inghetate topite si recongelate am sesizat-o si la Constanta, in fiecare vara, de cativa ani, in Kaufland. Pare ca e o practica sau o problema de procedura. Undeva, pe traseu, se intampla ceva. Inghetata stationeaza la caldura.

      Nu vreau niciun raspuns oficial.

    • Mulţumim pentru feedback. Transmitem către magazin pentru verificări. Zi frumoasă.

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

Pentru a posta un comentariu, trebuie să te autentifici.